piątek, 17 lutego 2012

Witajcie :-)
Czy oglądaliście wczoraj nowy serial na programie tvn7 "Reguły gry"? Można w nim zobaczyć Maćka Zakościelnego, Julię Kamińską i Pawła Wilczaka. Serial zabawny, także polecam. Jeśli przeoczyliście wczorajszy odcinek odsyłam Was do www.tvnplayer.pl.
Dzisiejsza pogoda to ponoć ostatni odzew zimy. Jeśli temu wierzyć, to z  niecierpliwością czekam na wiosnę. Nie ma to jak słonko :-) Dzisiejszej pogodzie zdecydowanie mówię nie.


tunika sh H&M - 14 zł
sweter Vila - 80 zł
legginsy pasmanteria - 18 zł
kozaki Reserved - 199,90 zł

3 komentarze:

  1. serial fajny,aczkolwiek śmiech w tle trochę irytujący xD

    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buty - podobne miała Ania Mucha :) Narzutka w paski- lux :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam, serial fajny, przypadł mi do gustu idealny na ponure wieczory :)

    buty piękne! Właśnie ja też widziałam Ze Ania Mucha miała podobne

    OdpowiedzUsuń