piątek, 9 grudnia 2011

9 grudzień, 2011

Witajcie kochani!
Dni są zimne, szare i ponure. W takie dni warto sobie dogadzać małymi przyjemnościami. Poprawiają one humor i samopoczucie. A dodatkowymi 2,3 kg będziemy się martwić na wiosnę. W święta jest tyle pyszności do zjedzenia, że przydałby się dodatkowy żołądek :-) Ja na miły początek dnia, do mojej ulubionej kawy dodałam pyszne ciastko czekoladowe, mmm pycha :-)






Jak już wczoraj wspomniałam, szukam prezentów dla moich bliskich. Pierwszy raz w tym roku prawie wszystkie prezenty kupiłam przez internet. Odkryłam przy tym, że jest to chyba najprzyjemniejsza forma zakupów. Nie trzeba biegać, stać w długich kolejkach do kas, nogi nie bolą - po prostu czysta przyjemność.





Tunika sh, firmy H&M - 14 zł, skarpety sh - 8 zł.

1 komentarz:

  1. kawa wygląda mega smakowicie, aż narobiłaś mi ochoty ;)

    poza tym to urocze masz skarpetki :P

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń