środa, 14 grudnia 2011

14 grudzień, 2011

Witajcie!
Wczoraj do mojego mieszkania "przyszła" choinka :-) Na razie stoi na balkonie i dumnie się pręży :-) Jestem zdecydowanie za żywą choinką. Uwielbiam ten zapach świerku, jaki unosi się wtedy w mieszkaniu. W sobotę planuję ją ubrać. Wtedy zacznę już odliczać dni do świąt i do przyjazdu na ten świąteczny czas mojej najlepszej przyjaciółki. A wtedy, jak już będziemy wszyscy razem to... chwilo trwaj :-)
Zestaw, który przygotowałam na dzisiaj to jeden z moich ulubionych strojów na co dzień.










Spodnie Real Jeans-10 euro, top H&M sh-6 zł, biała bluzka Zara-prezent, sweter Cubus-40 zł (łaty naszyłam sama), wisior House-19,90 zł, buty CCC-119,99 zł.

2 komentarze:

  1. pomysłowe zdjęcia, jak na zdjęcia w domu. ale w sumie po co marznąć na dworze, skoro można zrobić je w cieple mieszkania? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też już mam choinkę- zupełnie inaczej jest teraz w domu, czuć swięta:) sliczne masz botki:)

    OdpowiedzUsuń