czwartek, 10 listopada 2011

10 listopad, 2011

Witajcie :-)
Dziś rano byłam na zakupach w second handzie. Był dzień dostawy. Udało mi się kupić spódniczkę w musztardowym kolorze. Muszę ją tylko trochę przerobić zanim Wam ją zaprezentuję. Mam już na nią pomysł z czym ją zestawić :-) Zanim ją jednak zaprezentuję moje uwielbienie do koszul ciąg dalszy. Koszula, którą mam na sobie to mój ostatni nabytek. Spodobał mi się kolor, jak i to, że koszula jest jak body. Mnie to bardzo odpowiada bo nie trzeba się wreszcie poprawiać i martwić, że koszula wychodzi ze spodni. Na zimę jest to dobra opcja bo mamy ciepło w plecki :-) Koszula New Yorker - 89,90 zł, spodnie i pasek znacie, torebka-sklep lokalny - 50 zł, pierścionek Reserved - 14,90 zł. A Wy lubicie nosić koszule lub bluzki typu body?



1 komentarz: