piątek, 18 listopada 2011

18 listopad, 2011

Witajcie :-)
Dziś chciałam Wam polecić stronkę oraz filmiki, z fajnymi i bardzo przydatnymi radami o robieniu makijażu. Ja trafiłam na ladymakeup przypadkowo, ale jak już zaczęłam oglądać przedstawiane przez nią, różne techniki robienia makijażu, nie mogłam się oderwać. Sporo rad, wypróbowałam na sobie i efekty są naprawdę zadowalające. Ladymakeup pokazuje całą gamę robienia makijaży od naturalnych, codziennych, wieczorowych, randkowych i smooky eyes. Najlepszy jest filmik o pobudzaniu krążenia w naszych ustach :-) Koniecznie obejrzyjcie. Polecam.                                                              



A oto adres strony internetowej: www.ladymakeup.pl

1 komentarz:

  1. Ale ona jest pomalowana! Pokazuje makijaż oka, a ma już na nim jasny cień, czarną kreskę i wytuszowane rzęsy, a na drugim oku jeszcze kolejny cień.
    F.L.

    OdpowiedzUsuń