niedziela, 6 listopada 2011

6 listopad, 2011

Witajcie. Mam nadzieję, że tak jak ja miło spędziliście niedzielę. Pogoda była piękna także ja zaliczyłam rodzinny spacerek. Jak dla mnie to zimy mogło by nie być, taka słoneczna pogoda zaraża optymizmem i wprowadza w dobry nastrój. Oto moja dzisiejsza stylizacja. Koszule w kratę kupiłam za 10 zł w second handzie. Ponieważ modne są łaty na łokciach, kupiłam w pasmanterii granatowe łatki, za które zapłaciłam 4 zł i zaprzyjaźniona krawcowa naszyła mi je na łokcie. Także za jedyne 14 zł mam koszulę i jestem na bieżąco z trendami :-) Spodnie kupiłam za 59 zł, nie ma na nich metki z firmą. Zapraszam na jutro, opiszę kilka zasad jak upolować najciekawsze rzeczy w second handzie.



1 komentarz:

  1. a tu szczerze przyznam ze bardzieb bys mi pasowala w ciemno granatowych jeansach do tej koszuli(jest swietna)

    OdpowiedzUsuń