piątek, 4 listopada 2011

4 listopad, 2011

Witajcie :-)
No i stało się. Pomysł z założeniem bloga który chodził mi od dłuższego czasu po głowie stał się faktem :-) Mój blog będzie dotyczył przede wszystkim mody. Ogólniej mody ze sklepów typu second hand których ostatnio jest coraz więcej. Kryzys jaki ostatnio mamy powoduje, że wielu z nas nie może pozwolić sobie na rzeczy nowe, markowe bo nie oszukujmy się ceny są takie, że głowa boli. W second handach można naprawdę świetnie się ubrać za niewielkie pieniądze, w markowe ciuszki i przy tym bardzo często jakże w dobrym gatunku. Mój zestaw na dziś to sukienka dżinsowa z second handu firmy New Look za którą zapłaciłam jedyne 18 zł.  Dodałam do niej rajstopy w modnym żółtym kolorze. Ja w tym zestawie czuję się świetnie a co Wy sądzicie?




2 komentarze:

  1. sukienka rewelacyjna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dodalabym jeszcze chuste z motywem musztardowym:)i miod majonez:)

    OdpowiedzUsuń