poniedziałek, 28 listopada 2011

28 listopad, 2011

Witajcie kochani :-)
W tym tygodniu żegnamy listopad. Trzeba przyznać, że tegoroczna jesień jest naprawdę piękna i pogoda nas rozpieszcza. Jak co roku gdy nastaje grudzień, mam jakąś dziwną rządzę wysprzątania mieszkania wzdłuż i wszerz oraz od góry do dołu :-) Pewnie ma to związek, ze zbliżającą się świąteczną aurą. Zanim jednak szał porządków pochłonie mnie bez reszty, przedstawiam wam moją dzisiejszą stylizację. Piątkowy zakup z second handu. Sweterek firmy Dorothy Perkins w kolorze, który ostatnio uwielbiam. Zestawiłam go z rurkami, które już dobrze znacie. Mnie ten zestaw bardzo się podoba. A wy co myślicie?








1 komentarz:

  1. Ostatnio jestem tu prawie codziennie. Ten zestaw mi się podoba! :) Pozdrawiam i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń