poniedziałek, 7 listopada 2011

7 listopad, 2011

Witajcie kochani :-) Tak jak obiecałam przedstawię dziś kilka, mam nadzieję pomocnych rad jak "upolować" najlepsze ciuszki w second handach. Po pierwsze trzeba wiedzieć kiedy, w danym second handzie jest nowa dostawa towaru. Najlepiej zapytać o to sprzedawcę. Zdarza się, że dostawa jest dwa razy w tygodniu. W dni dostawy najlepiej udać się na zakupy rano (nie przestaje mnie zadziwiać, jakie tłumy są zawsze w takie dni), wtedy jest największa szansa kupić coś ładnego. Jeśli wybierzecie kilka rzeczy, najlepiej udać się do przymierzalni. Rzecz należy dokładnie obejrzeć czy nie jest zniszczona, nie ma plam lub innych uszkodzeń, niestety w takich sklepach reklamacji nie uwzględniają :-) I to by było na tyle. Jak widzicie, żadna filozofia :-)
Przedstawiam Wam moją dzisiejszą stylizację, w plenerze po raz pierwszy :-) Pogody rozpieszczania ciąg dalszy, także spacerek był miły. Rzeczy które mam dziś na sobie, oprócz butów-atmosphere i paska-Madonna oraz okularów-Reserved pochodzą wszystkie z second handu. Spodnie rurki firmy Denim-18 zł, biała bluzka Next-10 zł, sweter Only-16 zł. Jak Wam się podoba dzisiejszy zestaw? :-)



3 komentarze:

  1. no,no jestem pod wrazeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie komponujesz sie na tle tej pieknej jesieni:)

    OdpowiedzUsuń