wtorek, 8 listopada 2011

8 listopad, 2011

Witajcie. Ostatnio do łask wróciła biała koszula. Każda z Was powinna ją mieć w swojej garderobie. Kiedyś ubierałam ją z niechęcią tylko wtedy, gdy zmuszała mnie do tego sytuacja. Teraz noszę ją bardzo chętnie, również na co dzień. W swojej kolekcji posiadam dwie białe koszule. Jedną typowo elegancką z kołnierzykiem, drugą mniej poważną.  Pierwszą koszulę ozdobiłam wstążką, dodatek, który jest również teraz modny. Ja dodałam wstążkę w kolorze musztardowym ale posiadam również wstążki w innych kolorach bo uważam, że ciekawie wyglądają i ożywiają zestaw. Drugą koszulę ubrałam do "męskich" spodni inspirując się modą na męskie zestawy. Koszulę do połowy rozpięłam, ubrałam pod spód biały top i podwinęłam rękawy aby nadać temu zestawowi mniej oficjalny wygląd. A Wy dziewczyny lubicie białe koszule? :-)



Koszula firmy De Facto, ceny nie pamiętam, wstążka - pasmanteria.


Biały top H&M - 19,99, koszula Grey Wolf - 39 zł,  spodnie Jennifer Taylor - 75 zł, pasek second hand - 3 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz